لوگوي وب سايت

تاریخچه شرکت کویر شیمی

تاريخ ارسال نوشته: 17 آگوست 2022
تاریخچه شرکت کویر شیمی

اغاز فعالیت:

شرکت کویر شیمی واقع در استان اصفهان در سال 1383 در زمینی به مساحت متر 4000مربع در شهرک صنعتی سجزی با همکاری و حضور متخصصین مجرب و با سابقه ای بیش از ده سال دانش فنی در امر تولید و مشاوره ،احداث گردید.

که در فاز نخست خود با هدف تولید انواع رنگهای صنعتی و تخصصی مایع دستگاههای خود را همراه با تجهیزات نوین تستهای ازمایشگاهی مطابق با استانداردهای بین المللی جهت تولید هرچه بهتر سیستم های مختلف رنگ های صنعتی و تینر اغاز نموده است.

با توجه به نیاز استان اصفهان (خصوصا شهر اصفهان) در تامین سیستمهای رنگ های صنعتی این واحد تولیدی در مدت زمان کوتاهی فعال شد. کویر شیمی در تولید انواع رنگ های اپوکسی و پلی اورتان و رنگهای مخصوص الیاف پلی استر،رنگهای اتومبیلی و…فعالیت می نماید.

شرکت کویر شیمی با تولید روزانه 15000کیلوگرم انواع تینرها با برند کویر شیمی اسپادانا،ضمن تامین بخشی از نیازهای بازار در سراسر کشوردر زمینه صادرات این محصول فعالیت دارد.که بخش مهمی از ان تینرهای فوری می باشد که:

 

تاریخچه کویر شیمی

تینر فوری شامل :

1-تینر 20000
2-تینر 40000
3-تینر 60000

که تینر 20000مخصوص زیر کار واستر می باشد و تینر40000 و 60000 مخصوص رویه اتومبیل می باشد.

همچنین تولید کننده تینرهای :

12000،12000ویژه،15000 و15000ویژه می باشد.

در خصوص تینر فوری در مقالات قبلی توضیح دادهایم.

مواد اولیه برای تولید تینر عبارتند از:

1-انواع استرها

2-حلالهای اروماتیک

 

ایجاد تیم و تجهیزات تحقیق و توسعه شرکت کویر شیمی به منظور نو اوری ،ارتقاءکیفیت و بومی سازی محصولات تخصصی و همجنین اخذ تاییدیه معتبر داخلی و موفقیت های حاصل شده و توان اجرایی در پروژه ها،موجب پوشش خلاء حضور کمپانی های معتبر اروپایی در پروژه های فنی و تخصصی این صنایع در کشور گردیده است.

اخذ و اجرای گواهی نامه های معتبر وهمچنین اخذ پروانه بهره برداری از سازمان صنعت و معدن استان اصفهان و استانداردهای ملی ایران به همراه افزایش تولید،ضمن ایجاد اشنغال زایی برای جوانان این مرز و بوم ،همواره با رضایتمندی مشتری همراه بوده است .

مطالب مرتبط
ديدگاه ها

2 پاسخ به “تاریخچه شرکت کویر شیمی”

  1. شاهین گفت:

    سلام.روزتون بخیر.من دانشجو هستم.واسه پایان نامه ام چند تا سوال داشتم.میتونم حضوری مزاحمتون بشم وبپرسم؟

    • مرتضی قاسمی گفت:

      با سلام خدمت شما دانشجوی گرامی
      در خدمت هستیم .میتونید با هماهنگی قبلی تشریف بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − ده =

Valid CSS!